piątek, 9 maja 2014

Cześć dziewczyny :) Pogoda dzisiaj nas rozpieszcza! jest cieplutko, mimo tego, że przedwczoraj i wczoraj pogoda była niezaciekawa, mam nadzieję, że weekend również będzie cieplutki, bo plany jakie mam z tymi dniami muszą wypalić, na razie nie zdradzę wam co ma się wydarzyć, ale obiecuję, że jeszcze w niedzielę albo w poniedziałek dodam posta związanego z tym co się działo. A jakie Wy macie plany na weekend?:) Za niedługo koniec roku szkolnego, coraz mniej czasu na zdobycie dobrych ocen i podciągnięciu sobie ocen, co wiąże się z tym, że musimy się teraz skupić na nauce, żeby być zadowolonym z wyników końcowych, szczególnie osoby które teraz kończą szkołę podstawową jak i Ci którzy tak jak ja kończą właśnie gimnazjum, no i wiadomo każdy chcę się dostać do wymarzonej szkoły, dlatego wierzę w nas wszystkich, że damy radę:) Ostatnio byłam z przyjaciółką na zdjęciach, więc dzisiaj zamieszczę kilka zdjęć które wyszły w miarę ładnie, mimo tego, że pogoda nam za bardzo nie dopisywała. do usłyszenia misie:*





bluzka - new yorker
kurteczka - house
legginsy - c&a
buty - SinSay
:)

10 komentarzy:

  1. 3 zdjęcie marzenie! jakie to miasto/ zabytek?
    może wspólna obserwacja?
    jak-włóczykij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a moje plany na weekend to nauczyć się mojej pracy maturalnej na ustny polski na pamieć. bo w czwartek zdaję :c więc nie będzie kolorowo, nauka jeszcze czeka. :)

    co do wspólnej obserwacji, z chęcią! ja już i czekam na szczery rewanż oraz kolejne posty. i życzę wytrwałości w blogowaniu!
    http://itsjustteatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. blog fajnie się zapowiada:) powodzenia w blogowaniu:))
    co powiesz na wzajemną obs?buziole:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna, przecudne zdjęcia! ;)) Jesteś bardzo fotogeniczna ♥
    Powodzenia w blogowaniu, oby tak dalej! Będę tu wpadać częściej ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia boskie *.* Świetny outfit :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie super, fajnie wyglądasz :) pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety pogoda się teraz popsuła
    Świetne zdjęcia :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne buty. Chyba kupię podobne ;)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;*
    Pozdrawiam
    http://www.straaawberry-cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety pogoda jest fatalna :(
    Świetne zdjęcia !
    Obserwuję oczywiście i liczę na to samo ! :*
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń