poniedziałek, 12 maja 2014


hej:* przepraszam, że wczoraj nic nie pisałam, ale na prawdę nie miałam czasu a jak już wróciłam do domu to byłam strasznie zmęczona. Wczorajszy dzień spędziłam z koleżanką jako opiekunki do dzieci na festynie z okazji 10 lecia Polski w UE. Razem z dziećmi grałyśmy na Wii w dance center, na prawdę wybawiłyśmy się za wszystkie czasy, było świetnie, były również inne ciekawe stoiska i rzeczy do roboty, ale myśmy nawet nie miały czasu iść i pooglądać. Zdjęcia za pewne z imprezy będą, ale nie wiem kiedy więc dzisiaj wam nic nie pokaże, aczkolwiek mam zdjęcia z "sesji" na którą się wybrałam razem z przyjaciółką jakoś 2-3tyg temu? Nigdy nie zapomnę tej sesji, ubrudziłyśmy się całe, buty ubrudzone, rajstopy podarte, masakra, ale było okej i zdjęcia według mnie też wyszły bardzo ładnie:) 







Jak widać, potem zdjęcia musiałam mieć już robione na boso, haha:) Dzisiejszy dzień w szkole zleciał szybko, za niedługo koniec roku szkolnego, trzeba podjąć ważną decyzje do jakiej szkoły będziemy chcieli pójść, ale najpierw trzeba oceny poprawić i podciągnąć, trzymam mocno za każdego kciuki!:) Do usłyszenia:*

bluzka- cubus
spódniczka- house
kurteczka- house
buty- sinsay
:)


12 komentarzy:

  1. Widzę że zaczynasz mogę pomóc zrobić ci wygląd jeśli chciałabyś napisz :)
    karola8399@gmail.com :) Super piszesz zaistniesz jako blogerka mówię Ci :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zdjęcia, mega<3
    może wzajemna obs? buziaki:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te Twoje zdjęcia! :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne zdjęcia! *O* Ślicznie wyglądasz ;)

    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za mily komentarz : ) ja juz zaobserwowalam, terwz twoja kolej :)
    neelsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły ci te zdjęcia :)
    http://breaklungs.blogspot.com/ obserwuje, mam nadzieje ze wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś ;) Piękne zdjęcia. Powodzonka w poprawianiu ocen :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ^^
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No cudne te zdjątka masz <3 ;* Byle do wakacji ! ;)
    katie-style1771.blogspot.com
    ♥OBSERWUJĘ♥(liczę na uczciwy rewanż)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w rozkręceniu bloga ;* Zazdroszczę urody ;d Co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto było się nabrudzić ;* nigdy nie zapomnę tej sesji <3

    OdpowiedzUsuń
  12. też dopiero zaczynam więc może fajna będzie wzajemna obserwacja? odpowiedź u mnie :) www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń