czwartek, 8 maja 2014


jestem Dominika, ale nie lubię tego imienia więc wolę jak się mówi do mnie Doma.rocznikowo mam 16 lat, mam najlepszych przyjaciół pod słońcem, interesuję się fotografią i modą.kiedyś miałam bloga, ale mi się znudził i postanowiłam założyć nowego, oki dosyć bezsensownej gatkiksiężnisia sobie nie chodzi do szkoły bo skręciła kostkę a, że mi się nudzi to robię wszystko co się dapostaram się opisywać każdy dzień, ale zobaczymy jak z czasem bo jak wychodzę z domu to różnie bywa z powrotem. Jeszcze kilka dni i wakacje, supi, supcio i w ogóle. buziolki











czapka - New Yorker
sweterek - Sin Say
kurtka - Zara
legginsy - C&A
buty - Vans
:)

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu ;)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwowanie-ja już i liczę na uczciwy rewanż

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :) Jesteście śliczne. Tło mnie trochę rozprasza, a tak to dobry początek, obserwuję! :)

    http://enjoyyourlifee.blogspot.com/
    Zaprzaszam do lajkowania: https://www.facebook.com/pages/Enjoy-your-life/255284067989286?fref=photo

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super figure i styl ^^

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości
    Obserwuje i pozdrawiam

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja takze już obserwuję ;*
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Powodzenia w pisaniu, będę częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klauduni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń