sobota, 31 maja 2014

Hej, przepraszam bardzo, że nie było mnie prawie tydzień, ale brak dostępu do laptopa + poświęcenie czasu dla znajomych z którymi długo nie miałam kontaktu. A więc tydzień zleciał szybko, w końcu przyszedł wczoraj ten długo oczekiwany weekend. Piątkowy dzień spędziłam z grupką znajomych na dworze, tak zwyczajnie, ale za to dzisiaj razem z Julcią z okazji dnia dziecka wybrałyśmy się do Wrocławia, było na prawdę świetnie, przeszłyśmy cały Wrocław, wszystkie centra handlowe, każdą uliczkę, rozmawiałyśmy o wszystkim o czym się tylko dało, na serio było cudownie, jestem strasznie zadowolona z tego dnia, czuję się taka zrelaksowana, zresetowałam się, zapomniałam o wszystkich problemach, na prawdę super:) Jutrzejszy dzień spędzam w gronie rodzinnym oraz w towarzystwie książek, na szczęście za pare dni wakacje, suuuuper:) A plany o ile się nie zmienią to wakacje będą mega! A Wy? Jak spędziliście sobotni dzień/wieczór? :) Dobranoc! :*
















okulary - reserved
kurtka - zara
sweterek - sinsay
legginsy - house
buty - vans
:)

8 komentarzy:

  1. niekiedy trzeba się poświęcić, ja spędziłam dzień u cioci ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę takiego dnia :)
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjęcia, fajnie spędzony dzień:)

    Obs za obs? Ja już!♡ helkv-g0ld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny sweterek ;)

    Mogłabym liczyć na kliki w najnoszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że fajnie spędziłaś czas :) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia.

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widać, że dobrze się bawiłaś :) Śliczne zdjęcia.

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław *.*
    Obs za obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, Starbucks moje uzależnienie *.*

    Poklikasz w linki z ciuchami? Bardzo mi na tym zależy :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/08/przeglad-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń