wtorek, 13 maja 2014


Hej! Tak jak obiecałam ostatnio, dzisiaj notka na temat moich przyjaciół, ale to za chwilkę. Dzisiaj dzień w szkole minął nawet szybko, na 2 pierwszych lekcjach tańczyliśmy poloneza, potem 2 wf-y a potem to już szybciutko minęło, niedawno przyszłam do domu i od razu zabrałam się za pisanie:) No to zaczynamy...:)


Julcia- znamy się 3 lata i tyle się też już przyjaźnimy, chodzimy razem do szkoły, ale do przeciwnych klas, nawet mamy zamiar składać razem papiery do jednej szkoły jak i klasy żeby być w niej razem:) Było między nami różnie, raz kontakty miałyśmy lepsze i cały czas ze sobą spędzałyśmy czas a raz było tak, że nie miałyśmy ze sobą kontaktu nawet przez kilka miesięcy, ale teraz na szczęście wszystko się poprawiło i nie każdą wolną sekundkę ze sobą spędzamy. Wiadomo jak to w przyjaźni wkurzamy się na siebie nawzajem i w ogóle, mamy siebie dość aż czasami, ale i tak jest dla mnie bardzo ważna, jest jak moja siostrzyczka, przeżyłyśmy razem trochę wspomnień, więc mamy też co wspominać. Mam nadzieję, że ta przyjaźń przetrwa wszystko!



Andzia- z nią też się znam 3 lata, w końcu chodzimy razem do klasy. Na początku znajomości tylko się kolegowałyśmy, praktycznie w ogóle nie miałyśmy ze sobą jakiegoś super kontaktu czy coś, dopiero jakoś półtorej roku temu nasze kontakty się polepszyły i od tamtej pory spędzamy ze sobą bardzo dużo czasu, mamy bardzo dużo wspólnych wspomnień może ze względu na to, że w ten czas co powinnyśmy się uczyć my robiłyśmy to na co miałyśmy ochotę, haha:) Jest moją małą siostrzyczką, jest dla mnie strasznie ważna i mam nadzieję, że nigdy mnie nie zostawi:)



Daria - również znamy się 3 lata i też chodzimy razem do klasy, bywało między nami na prawdę różnie, był okres czasu, że się nienawidziłyśmy, chociaż dalej mamy takie chwile, ale to wszystko z miłości, haha:) Spędzamy ze sobą strasznie dużo czasu, może dlatego, że w końcu zaczęłyśmy się porozumiewać i znalazłyśmy wspólne tematy. Jest dla mnie jak siostrzyczka, kolejna, ale kocham je bardzo mocno wszystkie:)


Natka- z nią również znam się 3 lata, rok chodziłyśmy razem do klasy a potem z przyczyn nam znanych już nie, z Natalią się chyba przyjaźnię najdłużej ze wszystkich wyżej wymienionych dziewczyn, to z nią przeżyłam masę rzeczy, z nią przeżyłam masę przypałów i to właśnie z nią się najwięcej kłóciłam. Nasza przyjaźń miała dość długą przerwę przez rzecz której do dzisiaj żałujemy, ale stwierdziłyśmy, że to co było minęło i nie ma najmniejszego sensu ciągnąć czegoś na co i tak już nie mamy wpływu, cieszę się strasznie, że znowu się ze sobą zadajemy i próbujemy na nowo spędzać ze sobą więcej czasu:)

No i to na tyle nie ma sensu pisać na temat moich dobrych znajomych bo bym pisała i pisała a końca by nie było widać, sądzę, że notka na temat moich najlepszych przyjaciółkach jest lepsza:) Wszystkie dziewczynki kocham mocno, jak siostrzyczki, zrobię dla nich na prawdę wszystko, są dla mnie strasznie ważne i mam nadzieję, że nie zostawią mnie nigdy, mimo tego, że różnie bywa ja ich nigdy na pewno nie zostawię!:) Mam nadzieję, że post wam się podobał, do usłyszenia! :*



16 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz tak dużo przyjaciółek :) Życzę wam jak najlepiej ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości życzę w takim razie! :)
    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz obserwuje , teraz tyy :P
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj ja też praktycznie cały czas się kłócę z moją przyjaciółką, ale to co za przyjaźń bez kłótni ?? ;)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację. Ja już obserwuję
    i czekam na rewanż :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się dogadujecie i oby tak dalej :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście obie takie ładne. ;O Ja już obserwuję, czekam na rewanż.
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog, pooglądałam, poczytałam i zostają na dłużej, będę wpadać częściej :) jeśli masz ochotę zapraszam do siebie :)
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    obs=obs ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ok to ja już obserwuje i czekam na Ciebie ;))
    pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze mieć przyjaciół ;)
    Śliczne zdjęcia ♥
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;*

    Dziękuję za kliknięcia pod najnowszym postem ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Zazdroszczę przyjaciółek. Pytałaś o wspólną obserwację- ja się chętnie na nią godzę bo twój blog bardzo mi się spodobal, ale znowu się coś popsuło w blogerze i nie da się zaobserwować. Obiecuję wpadnąć w najbliższym czasie i spróbować kolejny czas jak już się to naprawi :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaciele najważniejsi ♥ fajne zdjęcia. Zapraszam do siebie
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Odpowiedź u mnie ;)
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjaciele to wazna sprawa :) ale mi tam starcza moj chlopak ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! Fajnie że masz takich cudownych przyjaciół ♥
    Zaobserwujesz? http://my-goldenjournal.blogspot.com/ ---> dopiero zaczynam :)
    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje przyjaciółki na początku naszej znajomości były moimi największymi wrogami, ale wtedy byłam mała, a teraz sobie życia bez nich nie wyobrażam. :)
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjaciel to najcenniejszy skarb ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. alez ty kreatywna ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń